
El duet Sof & Fer, format per la Sofie Voss i en Fernando Abárzuza, transforma una amistat de tota la vida en un projecte musical de veu i piano ple d’emoció. Després d’anys compartint la música, arriben ara al festival amb el seu primer concert en públic.
La Sofie ha actuat a Mataró (Sala Clap) i en escenaris a Londres, mentre que en Fernando, amb sòlida formació clàssica i gran passió per la música, debuta davant del públic amb aquest projecte compartit. La complicitat que els uneix es fa evident a l’escenari i dona forma a un estil íntim i proper.
El seu repertori recorre grans clàssics internacionals i temes mediterranis, viatjant d’Etta James a The Tyets i de Joan Dausà a Adele, passant per clàssics del pop i el soul. El resultat és un concert autèntic i acollidor, on cada cançó reflecteix la tendresa de la seva amistat i la il·lusió de compartir la música amb el públic.
Sofie Voss: veu
Fernando Abarzuza: piano
Acte dins el marc del Dos Terços, festival de les arts, el territori i el paisatge. Més informació al web del festival